Laatste LiE Bedankjes!

Plaats reactie
Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Laatste LiE Bedankjes!

Bericht door Maurits » 09-04-2013 01:31

Op de terugweg reed ik Oosterhout bijna uit en ik besefte me waarom ik zo graag wilde helpen bij het opruimen, zelfs toen we al weg hadden willen en kunnen gaan.
Ik kon Lands nog niet loslaten.

Zoals ik bij het laatste monsterpraatje al vertelde, ik ben een paar jaar terug bij Lands begonnen met monsteren (na het vaak beloofd te hebben aan o.a. Patrick) omdat Isolde was getypecast voor de rol van Margoletta.
Het evenement was ik getypecast als Ehrlich, de Blauwe Koning.

Daarna heb ik heel bewust geen grote rollen meer aangenomen, ik had mijn moment in de spotlights al gehad, en ik vond het heerlijk om skelet/zombie/boer nummer 387 te zijn. Maar ook als raadgever van een eerste minister, random druïde of fighter of zelfs Orc-sjamaan (KIKKERLIKKEN!) zat ik heerlijk op mijn plek.

Ik heb genoten van alle rare plotjes en de eigen inbreng die mogelijk was.
De mensen die ik heb leren kennen en de vriendschappen die zijn opgebouwd zal ik altijd in mijn herinnering en mijn hart houden en ik ga er gewoon vanuit dat ik jullie vanzelf wel weer een keer ergens zal zien.

Organisatie, (oud)spelleiders, (oud)mede-monsters, (oud)spelers, Zwijgende Basken, en iedereen die er maar iets mee van te doen heeft gehad; hartstikke bedankt voor alles!

The King is Dead, Long Live the King!

Afbeelding
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Linda
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-10-2011 09:12

Bericht door Linda » 10-04-2013 14:26

Zo'n 6 jaar lang hebben we met de Auriona groep de spelers gelederen versterkt.
We zijn ooit met z'n 7en begonnen met het idee om een cliché D&D groep neer te zetten die van schat zoeken houd. (We hebben er welgeteld 1 proberen te vinden) Verder koos je een rol die je normaliter niet snel zou kiezen.
In mijn geval werd dat de rol van magiër. Het heeft me ook een paar jaar gekost om door te hebben hoe die tak van sport in elkaar steekt en mede dankzij het geduld en de hulp van de SL's zowel IC als OC ben ik zeker de laatste paar jaren erg gegroeid in het magiër zijn.

Of ik snel weer een magiër op een ander evenement zou gaan spelen, weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik vele mooie, leuke, ronduit komische, emotionele, epische herinneringen en wijze lessen over hou aan alle jaren dat ik aan Lands heb deelgenomen.

Mijn dank gaat uit naar alle Orga, SL's, Plotschrijvers, NPC's, Barpersoneel, Zwijgende Basken, Spelers en overige Helpende Handjes die door de jaren heen Lands in Exile hebben gemaakt tot wat het was.

Dank jullie wel en hopelijk tot ziens op een ander LARP evenment.
In Vuur en Vlam

Plaats reactie