datum lands 2012 verandering

Vincere
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-10-2011 07:53

Bericht door Vincere » 02-06-2012 10:26

Tja, in dat geval....

Ik heb er ook baat bij dat het in Oktober is.....
alias Jaric Grotloper

sasje
Berichten: 117
Lid geworden op: 24-10-2011 21:16

Bericht door sasje » 02-06-2012 11:05

laten we nou niet allemaal weer gaan beginnen. Het is een evenement, geen ping pong bal. Ik vind het ook jammer, want voor mij wordt het ook een stuk lastiger, maar nogmaals, het is een beslissing van de orga en daar blijft het bij.

Vincere
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-10-2011 07:53

Bericht door Vincere » 03-06-2012 13:36

Niet???

Maar ik houd van ping pong...... :(
alias Jaric Grotloper

Asterot
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-05-2012 00:56

Bericht door Asterot » 03-06-2012 13:55

Na ja, dat zou ik dus ook zeggen, tot bleek dat de orga zich blijkbaar zodanig laat beinvloeden door klachten van bepaalde spelers dat ze het evenement verzetten.

In welk geval het duidelijk het beste is om je sterk te maken voor de datum waarop je zelf aanwezig kunt zijn, niet?

Casper de Morraatz
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-10-2011 21:14

Bericht door Casper de Morraatz » 03-06-2012 19:48

Ik weet dat ik een van de spelers ben, die aangegeven heeft dat hij er niet bij kon zijn. Desalnietemin heeft de orga een (naar wat ik aan neem) weloverwogen keuze gemaakt, die tevens voor hun niet gemakelijk kan zijn geweest. De beweegredenen van de orga ken ik niet, echter ben ik wel blij dat ik er nu wel bij kan zijn.

Oftewel, dat de orga de datum verplaatst heeft, is een overweging geweest van de orga. Mochten zij deze onverhoopt terug plaatsen, zullen ze daar ook hun rede ene voor zijn. Dat is een keuze die noch aan mij, noch aan de spelers, dan wel NPC ligt, maar aan de orga.

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 03-06-2012 23:01

Asterot schreef:Na ja, dat zou ik dus ook zeggen, tot bleek dat de orga zich blijkbaar zodanig laat beinvloeden door klachten van bepaalde spelers dat ze het evenement verzetten.
Ik denk niet dat de opmerkingen op dit forum hiertoe geleid zullen hebben hoor, en ik denk ook niet dat je deze aanname moet maken zonder dat er verder informatie vanuit de orga de wereld in is geholpen.
Zoals Harmen en anderen vond ik het zeer jammer dat ik niet bij Lands had kunnen zijn, maar ik had me erbij neergelegd. Nu de datum verplaatst is en ik wel kan ben ik extreem blij.

En dat heeft niks met de orga te maken noch met het melden dat je een datum jammer vind.
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Asterot
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-05-2012 00:56

Bericht door Asterot » 04-06-2012 00:59

Maurits schreef: en ik denk ook niet dat je deze aanname moet maken
Nou. Het is -absoluut niet- zeker dat het verzet is naar aanleiding van opmerkingen van spelers.

Maar eerlijk gezegd is er voor de aanname 'het is verzet vanwege een andere reden, in het geheel niet gerelateerd aan spelers-feedback via het forum of anderszins' nog veeeel minder ondersteunende informatie.
Maurits schreef: Ik denk niet dat de opmerkingen op dit forum hiertoe geleid zullen hebben hoor
Dus ja. In mijn ogen lijkt het daar toch wel aardig op.

Ik vind het ook erg jammer als ik er niet bij kan zijn. En natuurlijk is het aan de orga om uiteindelijk te kiezen.. maar verzetten is nu duidelijk een optie. Dus terugzetten misschien ook wel.

Buggar
Site Admin
Berichten: 13
Lid geworden op: 24-10-2011 19:14

Bericht door Buggar » 04-06-2012 07:02

ik denk dat de opmerkingen hier een beetje moeten dimmen , ik raak er een beetje boos van , niemand zegt zo iets over mij en ja ik voel me persoonlijk aangesproken , de datum is verplaats ja en dat blijft zo
niet omdat een paar spelertjes of monstertjes lopen te klagen
maar omdat het inderdaad gewoon niet handig is samen met een moots
klaar basta , het is voor mij mijn hobby niet me werk en ik ben tot niets verplicht

Patrick aka voorzitter

Grumblin
Berichten: 38
Lid geworden op: 25-10-2011 11:38

Bericht door Grumblin » 09-06-2012 20:33

regel #1 van organiseren: welke datum je ook regelt, het komt altijd kl*te uit voor 10% van je potentiële spelers.

Tussen het beperkte aantal weekeinden die de moeite waard zijn, het extreem beperkte aantal LARP-geschikte lokaties in nederland, en het aantal LARP verenigingen die (nog) goed draaien is het al een godsmirakel dat we met z'n allen elkaar niet lopen te beconcurreren voor een plekje op dezelfde lokatie op hetzelfde weekeind...

Teh date is set, be there or be a rectangular funky object. or summat like that..
Helm2, mcOzz, Ulrich Leopold IV van Hawkspire, Aelbrecht schout van Zealshire, Viezerick, Groo~ver, Al'Wahid.
En bovenal 500x *splut* als Madame Vivian's Freak.

marthangel
Berichten: 34
Lid geworden op: 30-10-2011 16:26

Bericht door marthangel » 10-06-2012 11:28

Grumblin schreef: Teh date is set, be there or be a rectangular funky object. or summat like that..
Grinnik... Ik neem er notie van en kijk even wat ik liever doe: Maerquin of Lands... Of ik er wel of niet ben: in ieder geval veel plezier gewenst!

Plaats reactie