LiE 10.2 Beste Momenten en Bedankjes

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

LiE 10.2 Beste Momenten en Bedankjes

Bericht door Maurits » 19-11-2012 17:39

Hier kan iedereen zijn/haar beste momenten plaatsen, en natuurlijk al je vriendjes en vriendinnetjes bedanken voor een geweldig event!
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Dion
Berichten: 36
Lid geworden op: 24-10-2011 20:23

Bericht door Dion » 19-11-2012 17:49

- Ärger die drankjes brouwt met Jack (Paul).
- De 'german stick granade'
- De tear uit het bos ophalen en in melkaar geslagen worden door een stone golem (was vet gedaan)
- Een graf graven om daarna te zien te krijgen dat Igor 'Dig' kon :p
- Igor die zegt dat iemand me wilde spreken in de taverne omdat hij wilde zitten xD

En veel andere momenten :D
DC FTW!
Karakter: Kalin Garrosh (Trol Beul van de DC)

Hans Bontje
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-10-2011 22:04

Allemaal bedankt

Bericht door Hans Bontje » 19-11-2012 22:07

Ik wil alle spelers bedanken voor hun spel, ik heb genoten van alle momenten met jullie.

Ik bedank alle monsters, voor hun rollen die ze hebben neergezet. En de gezelligheid op de momenten dat we heel even tijd voor onszelf hadden.

En natuurlijk niet te vergeten de Orga, het weekend zat weer strak en fantastisch in elkaar. Hier en daar hebben we de boel wel verbogen maar dat was voor het resultaat.

Ik hoop dat iedereen weer een beetje is bijgekomen

Gr Hans
Ik roep aan
De kracht
Van de heldere Maan
O Vrouwe van de Maan
Godin met vele namen
Maagd, Moeder, Wijze
Ik roep u aan

Frank W
Berichten: 10
Lid geworden op: 24-10-2011 23:21

Bericht door Frank W » 20-11-2012 23:35

Het was weer een mooie Lands en het blijft me spijten als ik me weer bedenk dat het de voorlaatste keer was. Lands is de LARP die me in het wereldje geïntroduceerd heeft en dat zal me altijd bijblijven.

En dan mijn mooie momenten:

- De dwerg leider van DC tegen de vlakte slaan nadat hij twee vrouwen per ongeluk had doodgeslagen en later horen dat hij het in opdracht deed van Tamar, wiens verontschuldigingen eerder had weggewuifd omdat 'zij er niks aan kon doen'. *grumble*
- Er stiekem vandoor gaan met de tas van de eerste technocraat tinkerer, maar er helaas achter komen dat het niks bijzonders is. Dan maar een plaat marmer ...
- Andere spelerkarakters de strot afsnijden en laten vluchten in naam van de Raaf (Misschien heb ik mijn roeping als monster gemist).
- Neergeknield voor een andere kerel spijt betuigen aan drie verschillende geesten die met moeite uit elkaar te houden zijn.
- Vervolgens andere karakters de grond inpraten zodat ze overtuigt spijt betuigen aan de geesten voor iets wat ze nooit gedaan hebben. Leuke reacties, kudo's!
- De tweede technocraat tinkerer verscholen zien staan en beseffen dat er geen beschermende cirkel is, vervolgens beseffen dat ik breed aan het grijnzen ben.
- Zien hoe een stomme elf een zilveren bal in een diep gat gooit en vervolgens tien minuten staat wachten tot het word teruggegooid. Ik vrees de dag dat de bal weer boven komt.


Edit:
- Oh ja, Igor! Eerst geparalyseerd worden en vervolgens met een spuugdoekje schoongewreven worden, maar een dag later wraak nemen als hij aan de grond genageld staat. Achter z'n oren poetsen was echt hard nodig ...

Iaedan
Berichten: 85
Lid geworden op: 26-10-2011 21:37

Bericht door Iaedan » 21-11-2012 10:21

Frank, jouw 'dwergen leider' is Ärger/Pinky, das niet de DC leider. Hij denkt dat hij de leider is, maar de echte is bruinharig. Dat dat iig duidelijk is.

Mooie momenten:
Technocraat opensnijden, waarna er undead achter mij aan zitten omdat ik onder het bloed zit (en had laten zitten)
Een linker technocratenvoet aan mij vast laten naaien, omdat mijn eigen voet gesmolten was.
Alida/Tamar die als Fairie terugkwam en aan iedereen artefacten begon te vragen.
3 undead in de tent op subtiele manier opblazen, waarna de monsters OC zeggen: WAT?! (Mass turn undead lvl 10, 3 targets (Niet heel mass, maar ja))
Een undead vastgrijpen, om hem dan te vragen:
-Wat gebeurt er als ik jouw hoofd omdraai? Geen idee.
-Als ik jouw hoofd los haal? Geen idee.
-Kan jouw arm eraf? Geen idee, denk het niet.
-Wat kan ik wel met jou? Je kan mij gooien...

Iedereen bedankt voor de geweldige lands.
Iaedan Peacecraft, Chaplain of the Death Company
De zwart/witte Paladijn
Ook wel genezer in plaatpantser

John
Berichten: 13
Lid geworden op: 24-10-2011 19:54

Bericht door John » 21-11-2012 14:27

Figureren blijft heerlijk! Jammer dat het volgend jaar voorbij is...Enfin, in de tussentijd, heerlijke momenten om te delen!
  • Terugkeren als Talahar. Death Company, bedankt voor 't gezelschap. Altijd leuk om met (leergierige) personen te praten ;)
  • Meerdere keren als 'Death Knight' op de spelers in. Misschien wel geen hoogstaand rollenspel, maar wel érg vermakelijk! Bedankt voor alle sportieve gevechten; ik hoop dat de spelers 't moeilijk hadden ;)
  • Eerlijk is eerlijk; zo af en toe vind ik het leuk als m'n ego gestreeld word. Dus, bedankt voor alle momenten dat ik 'n compliment kreeg voor m'n Death Knight kostuum!
  • In het duister als Necromancer een rendez-vous met brave burgers van Hawkspire. Hopelijk zijn ze zenuwachtig ;)
  • Als Drow gezellig mee dungeon crawlen in de mijnen.
  • Dé Sjaak zijn![/list:u]
"...and the earth becomes my throne
I adapt to the unknown
Under wandering stars I've grown
By myself but not alone"

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 22-11-2012 20:04

Zo... het moet nog steeds een beetje zakken, maar leuke momenten:

-Met Sander 3 als Ghoul het pad afkomen op zoek naar persoon x. De bosjes ingaan, iemand bij het kampvuur zien zitten en die een korte afstand teleporten. Vervolgens Sander die zegt: Ssst. Mee.
En de speler die gewoon meegaat zonder iets te zeggen.
Wij weer het pad oversteken (door de lichtstrook) en done!
En dit dan tot 2x toe!!!

-random ondode nr 98723uroiy87A! zijn. Heerlijk gedachteloos meppen!
-bewust een andere kant van het gevecht kiezen door niet tegen de vaste tegenstanders te staan. Me even later omdraaien en wie kijken me breed grijnzend aan: Revis! Toch leuk als je weet wat je aan spelers hebt.

-Als technocraat gefeared worden vanaf de ene kant van de groep. Dan dus vervolgens maar de andere kant aanvallen en daar weer gefeared worden.
Dan maar rondkijken en 2 damsels in distress zien staan die de spelers opgehaald hadden. En daar redelijk nonchalant heen lopen om vervolgens toch maar gillend aan te vallen, zodat ze doorhadden dat ik er IC liep en niet naar ze toe kwam om een praatje te maken.

-Als gokker/handelaar een persoonlijke prop weer het spel inbrengen, vervolgens bijna het vrijgezellenfeestje (hengstenbal) van de koning mogen organiseren. Het was hard twijfelen, vals spelen om te winnen of om te verliezen. Uiteindelijk maar het spel op z'n beloop gelaten en alsnog 2e en zelfs bijna eerste worden :)

-barman zijn.

-Een doolhofmijn opbouwen met "een paar" vallen erin. Vervolgens tijdens het afbreken erachter komen dat er nog best wat goud in lag, dat de spelers niet hebben gezien of misschien niet hebben durven delven :twisted:

-in de eindbash rondzwaaien met Sas d'r Bloempje. En de graag gemaakte grap met Bloempje toen we stonden te wachten :D

-soms gewoon lekker doen waar je zin in hebt.

Bedankt!
-Isolde! Voor alles!

-Organisatie en spelleiding, jullie zijn geweldig, we gaan nog een keertje knallen met z'n allen en jullie weten me te vinden voor als ik met iets moet helpen.

-Mede-monsters, schnood tot het bot!

-Spelers, zonder jullie geen spel, heerlijk om tegenaan te schoppen maar ook om gewoon af en toe te kijken hoe jullie dingen doen.

-Viv, Katinka, Chantal, voor de heerlijke bar!

-Zwijgende Bask, heerlijk eten wederom! Echt hemels. En leuk, met die ogen in de salade.
En in het bijzonder, Suus! Omdat ze Rem nog had gezegd voor mij een peperkaasje mee te nemen! Nomnomnom!!!
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

sasje
Berichten: 117
Lid geworden op: 24-10-2011 21:16

Bericht door sasje » 22-11-2012 22:59

ook maar eens een poging tot mooie momenten...
Wat een weekend! Zoals ik het al eerder heb omschreven aan veel mensen; het was een rollercoaster met een muur op het eind. Daarna een rustig kabbelend stroompje.

Dank aan SLs, monsters, bar, keuken en alle spelers met wie ik ontzettend gaaf spel heb gehad (en dat waren er veel). Het was fantastisch!
Speciaal bedankt:
- Ariona groep; Linda, Wendy en Robbie, fijn om met jullie te spelen zoals altijd!
- Isolde; voor al het spel met Jenna
- Sander van L.; kleine stukjes met Davion waren altijd weer hilarisch!
- Danny; leuk om weer eens met je te mogen spelen
- Marc; altijd leuk!!!
- Peter van L; dank je voor het vertrouwen om met ons de cirkel in te stappen
- Bart; episch rollenspel, en dat tot 2x toe!!!!!! Zeker als de kamerheer van mijn vader heb je me kippenvel bezorgt
- Hans; thanx voor het neerzetten van mijn vader. Damn, nog meer kippenvel!!!
- Peter W; dienaar van Laruna? IEP!!!!
- Mass en Wietse; voor het helpen meedenken op zaterdagnacht
Iedereen die ik vergeten ben; beschouw jezelf alsjeblieft als bedankt, want het was gewoon teveel...

Mooie momenten had ik ook teveel om op te noemen. Toch maar een poging wagen:
- Bloempje krijgen, en het ding praat en sleurt me rond en praat... WTF??? Het Praat!!!!! en het wil bloempje genoemd worden??? WTF x2!!!!
- Weggepoeft worden door een dienaar van Laruna en episch op je kop krijgen door hem en mijn oom. Dat op een gegeven moment zat worden en ze zeggen dat je gewoon de prijs betaald die je moet betalen.
- Het masker (no need to say more). En ineens gevolgd worden door Mystery die je zelfs terugpoeft als hij vind dat je even te ver van de groep weg loopt. Maar... Maar... AAARGH!!!
- Gesprek bij de bar; de koning komt erbij staan, vraagt wat, je geeft antwoord en zegt dan 'je mag gaan.' En met open mond staan te kijken als de koning zich omdraait en wegloopt. Dan er nét hard genoeg achteraan zeggen 'kijk, zo doe je dat'.
- Zaterdag; Tijdens het Raaf ritueel eindigen in de binnenste cirkel en de Raaf vergeven voor zijn daden en hem vrijwillig in de witte veer laten kruipen. Epic!!!!
- Direct na het Raafritueel; Isaac die me half het dorpsplein en voorbij de tempel sleurt en duwt. Reden; m'n vader loopt het dorp in! En al het rollenspel wat er op volgt. Zo mooi, zo gaaf!!!!!!! De vader van Veranci die zijn haar eraf snijdt om de schande die zijn zoon over zijn familie heengooide te symboliseren en mijn vader die het hertogdom in mijn schoot werpt. Dubbel WTF!!! Ik heb daarna minstens 10 minuten met mijn mond open gestaan. Jammer dat ik geen tijd meer had om er meer spel uit te halen.
- Als nieuw personage het dorp in komen en met gebaren proberen uit te leggen waar ik vandaan kom en wat ik hier doe.
- Wedjes horen tussen SLs op zondag ochtend over hoe lang ik het vol ga houden om na een giga schreeuwer een compleet stil personage te spelen
- Augustino de mond snoeren, proberen 'sssssst' na te doen, oefenen met fluiten
- Een naam krijgen van Rebecca.
- Aan Isaac uitleggen dat er ondoden van achter aanvallen. En hij snapt het onmiddelijk!
- één van mijn metalen balletjes in een gat gooien en blijven wachten tot het terug gegooid wordt.
- eindelijk eens een paar figuren met wie ik wel kan communiceren!!! (zonder alles te moeten uitbeelden. yeeey!!!!

Geloof dat ik alles wel benoemd heb, hoewel het best kan dat ik dingen vergeet, het was ook zoveel! Op naar de volgende Lands (en de laatste, *snif*)

EldanarAncalime
Berichten: 127
Lid geworden op: 16-01-2012 07:31

Bericht door EldanarAncalime » 22-11-2012 23:30

Mijn mooie momentjes was eigenlijk één groot mooi moment, het hele weekend was namelijk weer gezellig.
Ik vond het heerlijk om weer met z’n allen in het bos rond te struinen,
maar natuurlijk zijn er enkele dingen die voor mij persoonlijk uitsprongen.
En de mensen die ik graag wil bedanken:
- Igor met mijn vuurschaal :) (Sorry dat ik je ge-blast heb maar ik raakte in paniek!)
- De raad die mij stiekempjes wel een soort van angstig gemaakt had door degene naast mij te martelen….
- Mysterie die ik weer mocht spreken, waarbij ik in de war raakte met welk hoofd ik nou ook alweer aan het praten was!
- De Banshee waar tegen ik mocht gillen! (Btw terug gillen heeft helaas geen effect :( )
- Jack/Paul die me ging helpen met mijn spreuken (ice arrow/ice shield).
Maar natuurlijk wil ik eigenlijk iedereen bedanken voor een leuk weekend:
Spelers voor het leuke spel
Monsters voor het bang en paniekerig maken van mij
Orga voor het organiseren en leuk, interessant plot
Zwijgende Bask voor het overheerlijke eten (ben weer 3 kilo aangekomen)
Eldanàr Ancálimë, Chief Executioner of the Death Company

Kampmama

Isolde
Berichten: 58
Lid geworden op: 24-10-2011 20:56

Bericht door Isolde » 23-11-2012 11:38

Een aantal mooie en bijzondere momenten van het weekend:

-Na de soep kostuumpje aantrekken en horen dat er zojuist is aangekondigt dat je gaat trouwen.. “Boeren, burgers en buitenlui, inwoners van Hawkspire; het is mij een eer en een genoegen u allen te verblijden met het nieuws dat morgen ochtend Koning Davion (insert onmogelijk veel titels) van Hawkspire in de echt zal worden verbonden met vrouwe... Jenna.. Zegt het voort en kleed u op de feestelijkheden van morgen..” (of zoiets).
-Hans die verteld dat er spelers zijn die de trouwpartij anders voor ogen hadden en dat ‘de jurk’ nog niet af is, waarop mijn antwoord is: nee hoor, de trouwjurk ligt achterin de auto!
-De mannen van de bruiloftstoet die komen vertellen dat ze zijn overvallen en dat er,afgezien van een lapje stof, niets over is van alle spullen voor ons huwelijk. (zo los je dat op! Speel, spelers! speeel!!)
-Spelers die onmiddelijk een begin maken met het voorbereiden voor het huwelijk, zodat het op een ander tijdstip toch door kan gaan. - Davion die zelf gaat vertellen dat er morgen dus géén feestje zal zijn.
-Uren in de Ariona-tent zitten met thee, koekjes en meer lekkers om ondervraagd te worden over de bruiloft; van kleuren tot bloemen, van vuurwerk tot voedsel. Heerlijk spel, super goeie oplossing!
-Maurits en zijn handelaar. Wat was jij een onwijze... griezel..?
-Het dilemma; willen we dat de handelaar verliest en wij het boek van Erlich winnen, of dat hij wint en het hengstenbal van de koning mag organiseren..??
-Het boek van de blauwe Prins.... “Goh, staat er iets in over magische markeringen?”
“Ja, hoezo? Die zijn alleen handig als ze worden gebruikt in combinatie met een soort magie die..” “... de gemarkeerde persoon verplaatst..?? Ja, dat weet ik.” “Hoe, dat weet je?” *wijst naar oog* “Aahaaa... Juist...” *stilte* “Ik wil er wel vanaf...” “Rebecca en Veronique kunnen je wel helpen.”
-Zaterdag onmiddelijk weer in de tent van de Ariona groep terecht komen met een opgefokte Davion die wil dat nú de Sands of White worden geactiveerd. Als hij naar buiten gaat om mensen bij elkaar te zoeken de verbaasde blik van Veronique: “Wat is er met hem..??”
-De gezworenen van de Sands bij elkaar halen in de tent en wachten op de koning die buiten staat omdat hij niet weg kan omdat een goblin zijn schoenen ligt te poetsen. 3..2..1...
-Jenna die opstaat, naar Davion beent en zich over de gobo op de grond buigt en zegt: laat los.. nu. De gobo die loslaat en vraagt of het later dan wel mag, terwijl Jenna Davion de tent in 'stuurt'... Sure mag dat.. later...
-Het hatseflats ritueel voor de Sands, ervoor bloeden en eraan gebonden worden. Op die manier als enorme sandgolems over aanvallende troepen heen kunnen walsen.
-Terug Hawkspire in gaan en ‘mijn’ koning vertellen dat er een aanval aankomt.
-Cupcakes van de DC-crew voor informatie die zij nog niet hebben. Een spel van ‘wist je dat’ word het dus. “Wist je dat.. ik een magische markering draag?” “Nee, neem maar een cupcake!” “Dankje!” “Hoe heet je ook al weer?” “Wacht, dus mijn naam was genoeg geweest..?” Hmmm... Maar het was een lekkere cupcake!
-Rebecca die Jenna’s oog onderzoekt en daarna op zoek gaat naar oplossingen. Zelf ook op zoek gaan naar een beter idee dan het oog eruit lepelen...
-Even rust nemen achter in het monsterhok en in kostuum bij Sander gaan zitten om een riem te maken! Na een uur een handgemaakte leren riem om kunnen gespen, gekleurd en wel!
-Terug het spel in komen en door Davion worden opgevangen met de woorden: ‘Ik moet je iets vreselijks melden, de magnetron is overleden!’ Daarop de Matron opgebaard in de tempel vinden.
-De afspraak tussen Jenna en Davion na de zelfmoord van de Matron omdat haar geliefde Pelle dood is.
-Davion vs Lacroix! Wow! Go Davion! “En dan rot je maar op ook!”
-Lekker eten tussen lieve vrienden
-Na een paar minuten praten met twee leden van de DC-crew het oog van Jenna redden. Geen lens meer! Geen markering meer! Jeee!
-Ritueel voor/tegen de Raaf. Rebecca die Veronique niet altijd hoort, Jenna die haar tekst soms vergeet door de geluiden om haar heen.. Maar het is gelukt! Jeee!
-Davion in gevecht! Pakze!
-Bras die het hengstenbal doet voor Davion. “Je roept een bruine hengst met lust voor Davion op..? Oke..”
-“Waar is de koning?” Bras antwoord: “Aan het genieten van het hengstenbal denk ik!”
-Het ‘dit kan zo niet langer’ moment nadat er bekend is geworden wat er met Jenna’s vriendinnetje is gebeurt. Dat deed me wel goed!
-Viv achter de bar. Er warme Choco bestellen en haar vraag of ik het zeker weet. Jenna’s antwoord: weet jij het zeker. “Wie ben je eigenlijk?” “Zij is Jenna, de verloofde van de koning.”
De blik van Viv en daarna een nieuwe, veilige, niet ziek-makend drankje krijgen.
-Rustig ontbijten en daarna in het wit gehesen worden: Banshee!!!!!
-Banshee zonder stem... na een eerste rondje de stem vinden en later de reacties daarop: wat een geluid!
- Hoi-Lam die terug gaat staan schreeuwen. Tihihihi!
-Zonder Davion het spel in gaan en wederom bij de Arionagroep komen.
-Hawkspire in action!
-Het vinden van de Technocraten-paal.
-Bras die gatenkaas van Hawkspire maakt.
-De tas van Kinap die geleegd word en Jenna die onmiddelijk het flesje van Elvira herkent en het grijpt. De blik van Sas was onbetaalbaar!

En vast nog meer dat ik vergeten ben.

Het was schrikken om te horen dat de volgende de laatste gaat worden, het was rot Elvira te verliezen, maar ondanks alles was het fijn er weer bij te zijn.
Ik zie erg uit naar April, ook al gaat het de laatste zijn, we gaan het knallend afsluiten!

Dank aan:
Maurits, for obvius reasons,
Sander/Davion voor het samenspel.
Sander3 (?) voor het meditatief knutselen
Sas voor het spel tussen de vriendinnetjes!
Wendy en Linda en Rob; jullie zijn mijn helden en ik heb genoten van de thee, koekjes, warmte en gezelligheid.
Viv en mamaViv omdat jullie zo lief zijn en goed voor ons zorgen
Mass en Chantal omdat jullie zo goed over ons waken en ons flink aan het werk zetten
Spelers voor al het spel
Patrick; voor alle knuffels en gesprekken. Speciaal voor jou: KAK!
Orga voor het organiseren!!

Plaats reactie