Bedankjes

Jojo
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-10-2011 08:58

Bericht door Jojo » 25-10-2011 20:01

Nou, lastig hoor. Waarschijnlijk heb ik voor de laatste keer Irsi opgeruimd gister, maar ergens heb ik het gevoel dat ik haar niet los ga kunnen laten... Al moet ik zeggen dat ik me het afgelopen evenement wel heel erg oud voelde! "Zeg, wie is Karanthar eigenlijk?" :roll:

Maar toch maar even bedankjes alsof het mijn laatste was:

Als eerste een super groot bedankje aan Johan en Wietse (en stiekem Boudewijn ook nog een beetje) voor al die jaren aan naaistreken en het supergave spel. Ik ben nog nergens anders ooit zo bang geweest als voor jullie!
En natuurlijk bedankt aan Joris voor het trouwe taxi spelen. Zonder jou zou het niet hetzelfde zijn geweest.
De bosgroep: Hans, Kelly, Erik, Judith, Jeroen, Dennis_D, JWB, Kaas, Ivo, Tineke, Therry; enkel alleen al voor de gezelligheid, de hechtheid en elkaar in al die jaren steeds niet hebben doodgemaakt, al was het soms op het randje. Myrre, jij muts! Het had zo mooi kunnen zijn :cry:
Oud Hawkspire en de Therianen, niet dat iemand ze nog kent, maar om er een paar te noemen: Joral, Karanthar, Isilwen, Casper, Nora, Ingli, Rhoa, de Keyzers, Mortimer, Bruisvat, Midas en nog zo veel meer!

En dan nog specifiek voor afgelopen keer:
-Hans voor het zo soepel laten lopen van alle karakter-onzin. Nog steeds 10 punten over >.<
-Kinap voor de Druideboom. Hihihi ^^ En voor wat, hoort wat, Rogi's einde.
-Kelly! Oh wow! Jij, jij, grrr! Voor het eerst in tijden weer eens écht aan het janken gemaakt...
-Al genoemd, maar de bosgroep, natuurlijk! Bijna helemaal compleet. Het was geweldig.
-Castor en Marillion voor alle extra emo.
-Mieke, oh, you! Je zal het waarschijnlijk nooit weten, maar daar ging ik toch bijna weer het randje over...
-Borim, voor het alweer redden van ons/mijn leven. Wow, die zag ik niet aankomen. En natuurlijk het vette ritueel 's middags, blij dat iemand die wilde overpakken.
-De Arionagroep, weinig spel gehad dit keer, maar toch een mooie basis om op terug te vallen.
-De Reevis, het was maar goed dat er een beetje met een aantal van jullie te praten viel *grin*


En nog zo, zo veel meer. Eigenlijk wil ik helemaal niet stoppen, maar het is na 6,5 jaar toch wel een beetje op... Mijn allereerste spelerkarakter ooit, in een halve week in elkaar gedraaid. Had niet verwacht het eerste evenement te overleven, laat staan zo'n hele bak. En een heleboel onvergetelijke momenten verder! Drow met witte sportschoenen en toch wel een hele lage stem, de prime-evils, de wanted posters, het ijszwaard vinden terwijl het begint te hagelen, "He maskermasker", "He Raafmans", Minore uitschelden, de vleugel van de Hawk en natuurlijk al het spel om de Rozen en de verschillende bomen om er maar een paar te noemen.

Misschien dat ik stiekem volgende keer nog even tien jaar kom vieren =)
Irsi

Die Kleine
Berichten: 54
Lid geworden op: 25-10-2011 19:43

Bericht door Die Kleine » 25-10-2011 20:26

Pffft, wat moet ik eigenlijk zeggen, behalve BEDANKT IEDEREEN!!!!!

IK heb Gareth met veel genoegen gespeeld en ik hoop dat iedereen net zoveel lol had met Gareth als ik. Sorry dat hij dood is, maar hij heeft het einde gehad dat volledig bij hem past, dus ik heb er vrede mee. Daarnaast, helemaal zijn jullie nog niet van *voorvadertje* Gareth af :twisted:

Ik zie jullie allemaal weer met een nieuw poppetje op de volgende Lands.

Tot dan, groetjes Mario

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 25-10-2011 21:55

owja, en bedankt ketelaars, boudewijn en rembrand, voor het doven van het vuur.
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

de johan
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-10-2011 14:15

Bericht door de johan » 26-10-2011 12:02

Bij deze:

De orga + SLs
Paul, Pat, Viv voor het neerzetten van het evenement
Mass voor de invulling van het concept dat ik je geef. Hoef ik me niet bezig te houden met hitpoints en effecten :)
Hans voor het oppakken van de incheck.
Amber voor het zijn van de vervanging voor mij

De spelersgroep voor het uitspelen en accepteren van mijn ehhh calls.
De npcs voor het uitvoeren van onze gestoorde ideeën.
En een paar spelers specifiek: Hans, Erik, Jojo, Jeroen, Judith en Tineke
mega-uberdank (maar die komt toch niet op het forum): Kelly

En de wietse voor dit lieflijke plotidee (en de salade bij de kabap toen we dit idee bedachten)

Judith
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-10-2011 07:56

Bericht door Judith » 26-10-2011 17:46

-orga bedankt voor weer een geslaagde lands!
-Basken bedankt voor het immer heerlijke eten!
-npc's bedankt (specefiek de monsters van het ritueel op zaterdag en het nachtplot rondom myrre)
-medespelers bedankt! de meest gebruikte kreet na een uur was al gouw weer 'welkom (terug) in Hawkspire'

speciale bedankjes aan;

-Jojo, voor het jarenlang tegenpool zijn. voor alle ellende die rozenplot heet en alles daaromheen. soms konden we elkaar wel wat aandoen maar uiteindelijk hebben we het samen weer rechtgetrokken.
-Hans, Tineke en Erik; voor de doldwaze rit dit weekeinde. jullie zijn een heerlijk stel. Hans in speciaal bedankt voor de emo-play rondom Lars en Myrre.
-Jeroen, voor Micheal.. de enige persoon waarvan Deirdra ooit geloofde nog wel eens wat voor te gaan voelen *grin* maar belofte is belofte en Lars is haar enige.
-Johan!!!!!! voor het epische plot, de gave calls en het ' he jij daar in de bosjes, deze groep heeft level 88 duisterzicht dus je kunt je niet verstoppen' beetje jammer dat het kinap was in de struiken ;)
-de Reviss; voor al het bijspel rondom Mieke's personage en voor het delen van een slaapkamer.

extra speciale bedankjes aan;
Vivan, Saskia, Nick, Jeroen, Hans(sl) en anderen die zo lief voor me gezorgd hebben toen mijn nek het begaf. van aspirines tot warme shawls en veel knuffels.. het heeft me er echt doorheen gesleept!

dank jullie wel allemaal!
never meddle in the afairs of dragons, for you are crunchy and good with ketchup!

Amber
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2011 20:22

Bericht door Amber » 26-10-2011 17:59

bedankt mede spelleiding voor het geduld van deze beginnende spelleider op lands.

Bedankt spelers. voor het onwijze spel dat ik heb mogen aanschouwen
Bedankt NPC's zonder jullie geen lands.
Bedankt Basken voor onwijze maaltijden die jullie toch altijd weer klaar zetten voor ons hongerige larpertjes.

overal iedereen bedankt voor deze onwijze lands!!!!

marthangel
Berichten: 34
Lid geworden op: 30-10-2011 16:26

Bericht door marthangel » 30-10-2011 17:36

Bedankt
- mede (albino) groen: voor de gezelligheid en de grapjes.
- SL/MSL/monsters: voor de interactie met de kabouters.
- Pelle: voor het leuk oppikken van de laatste wens van Niet.
- spelers: onder andere voor het ons niet definitief neerkloppen, maar het houden bij 'subdue'..
- Peter: voor het helpen aanduwen van onze Slopel. We hebben inmiddels een andere auto gekocht.
- Zwijgende Bask: voor het voedsel.
- mama Viv: voor de thee met melk.

Plaats reactie