vervlogen tijden

Grumblin
Berichten: 38
Lid geworden op: 25-10-2011 11:38

Bericht door Grumblin » 28-03-2012 15:42

Probleem met de plotboeken van enige Lands is dat enige vorm die nog digitaal of op papier bestaat niet de versie is die daadwerkelijk tot uitvoering is gebracht.
Heavy Modding during events, etc. Plus "monsters vullen zelf rol in" notities. En veel van die pagina's zijn tijdens de evenementen ook als aanmaakpapier gebruikt..

Plus dat er verschillende, al dan niet conflicterende versies zijn. Al dan niet in het Wietsiaans :shock: .
En heel veel van dat spul is "I'd have to encase you in a Technocrate if I told you" omdat het de basis bevat van zelfs nu nog lopende lijnen.

Monsterkot heeft nog wel meer spul dat van ruim vóór Lands komt. Er zijn vrij veel donaties van Oud Spul geweest van mij en anderen die nog steeds regelmatig het daglicht zien.
(good kit never dies, it simply gets passed on... :) )
Helm2, mcOzz, Ulrich Leopold IV van Hawkspire, Aelbrecht schout van Zealshire, Viezerick, Groo~ver, Al'Wahid.
En bovenal 500x *splut* als Madame Vivian's Freak.

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 28-03-2012 16:10

nee tuurlijk zijn deze documenten niet een account van wat er gebeurt is. zeker omdat er veel on the fly word geroggelt. maar dat maakt het niet minder leuk.
daarnaast begreep ik dat met de dood van lotas het oude chosenplot permanent de das om is gedaan. dus dat zou alleen maar leuk zijn om door te lezen en mij compleet in mijn eigen wereldje van vroegah op te laten gaan.

daarnaast begreep ik dat meneer de morraatz oude talen spreekt dus wietsiaans moet lukken.

Vivian
Site Admin
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-10-2011 19:46

Bericht door Vivian » 28-03-2012 18:41

hey dit gaat ik ff met patrick checken want we hebben wel nog wat oud plot. Niet alles meer door verschillende computer chrashes maar we komen een eind

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 28-03-2012 21:44

Van het oude forum geplukt, geen idee wat er nog werkt:
Midas K schreef:Photo's van Lie3 t/m 7 kan je hier vinden
LIE IX
Midas K schreef:
Foto's



Op dit moment vrij weinig aan toe te voegen, ben een beetje bleu. Sorrie Paul, zal je de volgende keer er wel op zetten.

Uiteraard komen er ook foto's van Andreas, maar die snapt photobucket nog niet zo, dus dat zal ik volgende week eens bij hem gaan uitleggen.

Foto's die op eerdere LIE zijn gemaakt, zijn overigens hier te vinden.

Verzamelde links naar de tot nu toe geposte foto's:

Foto's door Hasselt: Hier

Foto's door Mels: Hier

Foto's door Andy: Hier

Foto's door Mira: Hier
Mels schreef:Voor de mensen die in ieder geval een paar foto's willen terugkijken van Lie 9 heb ik de mijne online gezet. Ik vrees dat het er maar een paar zijn en niet allemaal goed gelukt, maar toch. Helaas was mijn batterij leeg zaterdagmiddag en zondag, dus heb er geen kunnen maken die dagen.

De link:

Foto's door Mels
Andy schreef:HIER vind je mijn foto's. Vooral veel van de terugkeer van de Rode Koning en uiteraard de eindbash. Enjoy!

Andy
LIE X (toen al??? :P )
Vonnis schreef:Hallo allemaal!

Na een lang weekend vol broodnodige uitputting en LARP-plezier is het tijd voor het andere moment waar mensen tegenopzien (meestal dan).

De foto's!

Mijn foto's zijn voornamelijk figuranthoofden (speciaal voor Pinus gewijzigd :P), maar er zitten ook enkele spelershots in.

Foto's Lands 10
La Matron schreef:Als er ĂŠĂŠn koe over de dam is volgen er meer...zal ik ze dan maar allemaal posten ?

Foto's van de familie Ragnatela (en Berta, de koe)


De koe, ons lab en actiefoto's ook van niet Ragna's !(en natuurtypjes in de sneeuw)
Judith/Deirdra schreef:goed, eindelijk had ik een keertje tijd voor mijn foto's!

http://www.mijnalbum.nl/Album=L3MQXNZQ

veel plezier met kijken :)

*judith*
LIE XII
Midas K schreef:Foto's!
Buggar schreef:Muahahahaha, ik heb deze computer gekraakt en ben nu op de naam van de voorzitter bezig!!!!!!!!

De foto's staan op internet!!!!!!!!!!!!!

foto's

Het wachtwoord : gaat je niets aan
zonder spaties.

MUAHAHAHAHAHA

Geroet stervelingen!!!!!!!!!!!!!!
LIE 8.1
Woran schreef:Een klein voorproefje, de rest komt later online:

http://www.flickr.com/photos/woran/sets/72157623724673983/
Snickit/Sand3r schreef:Hey,

Hier wat ruwe kiekjes voor de evt liefhebber.

http://s952.photobucket.com/albums/ae7/mar...0exile%208%201/

Ik heb niet heel veel fototjes gemaakt, en ze zijn maar heel kort beschikbaar tot morgen avond 10 uur geloof ik..
Zal van het weekend wat sorteren en het formaat aanpassen.
* This information will selfdestruct in 36 hours*
groetjes

Sand3r
Woran schreef:Al mijn fotos staan nu online. Fotos zijn allemaal te zien via deze link: http://flickr.com/gp/woran/39Q8Q6

De link in de eerste post laat niet alle fotos zien, dus gebruik deze.
Veel bosmensjes helaas, maar hier en daar is ook een SL te vinden :)
Wuusje schreef:Pff ff een tijdje niet op het forum en achter mijn eigen laptop geweest. Na enig stoeien (klote camera en computer en harde schijf wilde niet doen wat ik wou) zijn nu de foto's in de lucht onderweg naar mijn photobucket. zodra ze verwerkt zijn ( ben pas 1 uur bezig met uitzoeken en uploaden) komt de link hier ook te staan, dus over ongeveer 30 min doe ik deze udaten zodat de link er is. het wachtwoord is nog steeds het zelfde als de vorige keren :

gaat je niets aan (zonder de spaties dan)

fotos!!!!!!!

en nu maar hopen dat het werkt.

groetjes
LIE 8.2?
Wuusje schreef:Fotot's staan online!!!!!!!!!!


foto's


en het wacht woord is zoals altijd: gaat je niets aan

(ja weer zonder de spatie voor de genen die het nog niet weten)

groetjes,

oja, Mass vleer en patrick PM mij je mail ff dan krijgen jullie ook de vuur foto's die niet online staan
LIE 8.3
Woran schreef:Ik heb weer fotos gemaakt deze lands en op flickr gezet:

http://flickr.com/gp/woran/57L0EN/

Als je op een foto staat en je wilt de originele resolutie, stuur me een berichtje :)
Rembrand schreef:Foto's staan al onder ander topic maar hier nogmaals de link
https://picasaweb.google.com/zwijgendebask/...eat=directlink#
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 29-03-2012 08:43

maurits JIJ HELD!!

viv dat zou ik echt super vinden!

hahah jammer dat er niet zo veel fotos meer op staan. ik zal een kijken of ik meneer koffie kan contacten.
er staat wel een dark crusader op! harmen wat was je toen nog lief.

Casper de Morraatz
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-10-2011 21:14

Bericht door Casper de Morraatz » 29-03-2012 10:41

Toen was ik nog jong en schattig...

drazhar
Berichten: 147
Lid geworden op: 28-10-2011 19:59

Bericht door drazhar » 29-03-2012 12:57

hoeveel evenementen zijn er eigenlijk inmiddels al geweest?
Ik heb er nu net 3 meegemaakt en hoop er nog vele bij te voegen.

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 29-03-2012 16:36

uh das een interessante drazhar,

als ik mij niet vergis.....

lands 1 t/m 8
lands 8.1 8.2 8.3 8.4
en nu lands X

en dit alles omdat ene d. v. poppel had bedacht maar 9 events te doen als ik het goed heb.

drazhar
Berichten: 147
Lid geworden op: 28-10-2011 19:59

Bericht door drazhar » 29-03-2012 16:42

Er zijn dus maar totaal 13 evenementen geweest?

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 29-03-2012 16:45

:shock:

tja ik organizeer ook zo 13 events geen probleem

:shock:


trouwens....

arg ik had gehoopt dit nooit te hoeven zeggen.

kan iemand mij verblijden met een foto van dennis ista als father darryn?

god hoe laag kun je zinken.


en heeft mischien iemand nog de url van het aller eerste forum zodat we in de diepste krochten van het internet kunnen zoeken naar oude restjes?

Plaats reactie