LiE X: Beste momenten en bedankjes

Isolde
Berichten: 58
Lid geworden op: 24-10-2011 20:56

Bericht door Isolde » 26-03-2012 17:11

Om te beginnen wil ik iedereen bedanken: orga, de Basken, barpersoneel, mede-monsters en natuurlijk de sPellers! En speciale dank aan mijn ‘tweede man’, Sander ‘de koning’: het was weer heerlijk om met je te spelen! Dankjewel!
Lands is altijd al heerlijk om naartoe te gaan, maar deze keer was extra leuk! Om te beginnen met het feestje, en alles daarna!

In willekeurige volgorde mijn mooie momenten:
-ons ‘stalletje’ op vrijdag en zaterdag en alle enthousiaste nieuwsgierigen. We hopen dat jullie veel plezier beleven aan jullie aankopen. En als jullie nog iets verzinnen dat jullie nog ‘misten’ in ons aanbod: laat het ons weten!
-Davion zien in zijn nieuwe outfit die nu echt af was. Wat zag je er mooi uit, Sander! Wow!
-samenwerking met Glondarin, Jenna en Davion: goed werk, team Hawkspire ;-)
-Elvira en Ci: jullie zijn geweldig
-Pelle... genieten van je liedjes, maar ook ergens de ergernis over het zeuren over eventuele trouwpartijtjes.
-inspire... “Ik heb door wat je doet, Pelle..” “Dat maakt niet uit... inspire dat je zelf dan maar de koning vraagt te trouwen..” *zucht* Ik ga naar bed..
-de sociale expirimentjes met Elvira in het bos 
-ongemakkelijke vragen over de relatiestatus van Davion en Jenna.
-vier keer op een dag ten huwelijk worden gevraagd door verschillende mannen, en een trol!
“Jeee~naaaa.... willll je... trou~wen..??”
“Uhmm... moest jij dit soms van Pellegrino vragen...”
“Zeg maar Nee, Bert.”
“Maar .. nee..”
“Ow... nou.. nee, niet trouwen met jou.. sorry..”
“Oooo~w.... Kiiiiindjeeeesss..???”
“Umm.. nou.. um.. nee, maar dankjwel...
-“Kijk, Bert, ze lachte naar je.. je maakt nog een kans!”
-de Ariona-groep en hun picknick. Het was even schrikken om opgehaald te worden en meegesleept naar een ritueel hart met een picknick-kleed en lekkers! Aaawww....!
We hebben heerlijk even met elkaar kunnen kletsen, lekker gegeten, en ja, we hebben ‘het gesprek’ gehad.
-Pelle vragen iedereen bij elkaar te roepen bij de lunch en daar het nieuws verkondigen van de verloving en de fantastische reacties daarop, zeker bij het bedanken van de Arionagroep (helaas was dat stuk niet voor iedereen hoorbaar, maar wel voor Pellegrino, geloof ik..)
-van monsters te horen krijgen dat ze kippenvel kregen bij dit momentje.
-Davions harnas en hoe lang het steeds duurde om m aan te doen. Maar Jee! Je kunt nu wel (iets meer) vechten zonder weg gestuurd te worden uit het veld door je zorgzame onderdanen ;-). Go, you!
-ondoden willen ‘dood-genezen’.
- “Ik ga het gevecht in: blijf bij Ci!”
-de genezersbank.
-het heeeeerlijke eten op de zaterdag avond en de brownie daarna. Ik was bang dat ik Pip niet meer kwijt zou raken! KAK!
-“Nu je echt koningin gaat worden, moet je wel iets weten over etiquetten.. Ci, Isaak.. ga je gang!”
“Dus ik moet netjes praten? Geen kak meer?”
“Jawel.. dat is juist je charme, Jenna..” hihihi
-goed gesprek met Revis
-samenwerking tussen Revis en DC. Wow! Volgens mij ging dat echt super!
-delegeren kun je leren... Pelle, volgens mij zit daar muziek in ;)
-mensen en de trol redden na ontploffende techno-kratten (;-) )
-“Volgens mij heb jij meer macht dan de koning..” >.< “Kun jij niet even zorgen dat ik in de raad terrecht kom..?”
-zien hoe er niet echt word gereageerd op de verkennende techno’s, naast Tiwas staan en zeggen: “sla ze plat dan..” waarop Tiwas de teugels in handen neemt en roept: plat slaan die handel, het mag! Woepsie.. :D
-Guardian worden... “Jenna, wil jij je verbinden aan de Sands of White..? Je ziel eraan verbinden..?”
“Ja, dat wil ik wel. Wanneer..?”
“We gaan zo, we hebben minimaal 11 man nodig, we hebben er nu dan 10..”
Er voegt zich nog iemand bij. “Das 11, laten we gaan.. Waar is Isaak? Oh, hij legt het de koning uit..”
“Wat gaat Jenna doen..?” “Ow, die loopt alleen maar mee, zei ze...” “Oke..”
In het ritueel gaan staan, en Isaak zien verschieten. “Je doet wel mee..?” Hij keert om en snelt naar de koning. Davions reactie was fantastisch! “Wat?! Neeeeeeeee!”
Uitleggen wat je gaat doen, dat je het voor het koninkrijk en dus eigenlijk voor hem doet.. Ow.. dus je gaat er niet dood aan..? 

Er waren vast nog meer goede momenten, maar die zijn me op dit moment ontschoten.
Het was heerlijk en wie weet zien we elkaar snel weer!

Dion
Berichten: 36
Lid geworden op: 24-10-2011 20:23

Bericht door Dion » 26-03-2012 17:24

- Donderdag avond leuke verhalen buiten gehoord
- Vrijdag de party-tenten met houten schotten "aankleden" waarbij we allemaal boos werden dat de bitjes van de boor steeds stuk gingen
- Wietse die de DC een parfum en explosief goedje (dat erg stinkt) heeft laten makken, maar zoals altijd hebben we geen idee hoe.
- Horen dat je als trol later kan gaan (letterlijk) dwergwerpen
- Erger die opeens, na dat we wisten dat Seth bijna niet meer te redden was, opeens druide en geloofsdienaar werd.
- 9x neergeslagen worden achter elkaar in het gevecht tegen de technokraten omdat ik steeds met 1 mana geheald werd
- Monsterhok dat boos was omdat Explotion verkeerd aan de spelers uitgelegd werd
- Tot mijn grootste spijt niet meegaan met het ritueel om "hawkspire te beschermen"vanwege thee, en dan horen dat het een zeis ritueel was en er misschien een player gekilled werd als er wel publiek was
- Uitvinden wat de diamand precies deed en snode plannen bedenken wat we er mee zouden gaan doen (helaas niet gebeurt vanwege veiligheids redenen IC)
- Kamikaze wanhopige technokraten (om daarna te bedenken dat wellicht Pellegrino inspireer wanhoop gedaan zou hebben)
- Denken dat al ons IC geld gestolen zou zijn, maar dat een snuggere DC lid het geld gewoon in een andere kist had gestopt.
- Vragen om een kruiden handelaar, waarna er gevraagd wordt aan een lid van de DC om kruiden in het bos te zoeken en dan komt die terug met 32 kruiden
- Het erover hebben dat de DC redelijk goed bezig is en dan komen er (alsof je het over de duivel hebt) allemaal mensen achter elkaar naar de DC
- Casper zijn IC vrouw die in onze tent verscheen, Hoi-lam die op haar plaat ging omdat ze het echt niet zag en bleef haken en Casper die onze tent gebruikt had samen met zijn vrouw
- "Kijk uit voor vreemdelingen" en vervolgens komen er 2 vreemdelingen groepen naar ons toe en 2 losse vreemdelingen
- De fairies die Ieadan (plaatpanser) irritant vonden vanwege de herrie en hem wegteleporteerde, waarna hij geluidsloos probeerde terug te komen maar op het laatste moment geluid maakte en zich niet meer kon bewegen
DC FTW!
Karakter: Kalin Garrosh (Trol Beul van de DC)

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 26-03-2012 18:10

even IC jongens,

dat gezecht hebbende een poging om ondanks mijn korsakov toch er wat mooie momenten uit te werpen. in volledig willekeurige volgorde:

- de enige normale zijn de goblins
- en nu even ic
- de overvolle slaapzaal van yoram en danny
- 1+1=kinap
- zombie: ki~na~p....ki~na~p....
- hot chickenwings
- alleen echt goede leermeesters kunnen je spreuken in de verkeerde volgorde leren.
- father darryn de laatste eer bewijzen.
- lichtelijk emotioneel over het oude speelveld lopen.(tourtje oud HAKspire)
- stelen in het incheckhok. (ssst pappa slaapt)
- wietses imitatie van dennis ista. nee nee we komen je lijk niet bestelen we maken een relikwie voor een orde samurai.... oh dan is het goed.
- de wederopstanding van caspar 3.0
- hele weekend bezig zijn met de kroon van davion, het hem vragen en hem gewoon mee mogen nemen :shock:
- en natuurlijk party hardy op donderdag. ik zeg volgend jaar weer.

Casper de Morraatz
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-10-2011 21:14

Bericht door Casper de Morraatz » 26-03-2012 18:38

Ehmz Joris; even ic, 3.0 is een coolere titel dan groothartig! ;)

Allereerst iedereen die bij het event aanwezig was bedankt. Het was alweer enige tijd geleden dat ik er geweest was, maar ik heb volop genoten!!

Net zoals Joris is mijn geheugen niet geweldig... Ik ga dan ook dingen vergeten; maar in ieder geval:

- orga, spelleiding bedankt voor het event!
-Rembrand, Suus en kids fijn jullie weer gezien te hebben!!!
- Pinus en Joris, het was als vanouds. Heerlijk om met jullie door het bos te hobbelen en plannetjes te maken. Een vreemde gewaarwording om op het oude terrein te hebben rondgelopen...
- Stefan (Drazhar) dank je wel dat je het lef hebt gehad mijn leerling te worden. Ik hoop dat ik de DC niet teveel heb laten scrhikken...
- dank namens mijn zus (IC mijn vrouw) voor de geweldige reactie van Hoi-lam toen zij de tent inkwam!
-Sander (De Koning) dank voor je spel en besluitvorming! ;)
- De Revisse (sorry als ik het fout spel) wat goed om te zien dat jullie niet bang zijn om besluiten te nemen en gewoon te doen!
-de Ariona groep; het altijd fijn om jullie te zien!

Vivian
Site Admin
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-10-2011 19:46

Bericht door Vivian » 26-03-2012 18:50

Wow wat een weekeind!
Ik ging met dubbele gevoelens het weekeind in. Want jaha er was een feestje maar o o ik ga er mee stoppen.

Monsters bedankt. Ik ben trots op jullie en geloof mij als ik zeg dat het een grote eer was om jullie MSL te zijn. Met pijn in mijn hart ga ik jullie missen. Kom alsjeblieft langs in de bar. Ik zal ook wel eens undercover jullie komen bezoeken. :)
Ik ben er van overtuigd dat jullie net zo lief zijn voor Mass als voor mij want dat hebben jullie me dit weekeind al laten zien. Zorg goed voor mijn knulletje :)

Wietse, Hans, Jannis, Paul, Amber, Mass en Patrick. Heren en dame bedankt voor alles. Niet alleen voor deze geweldige Lands waarin alles goed liep en jullie mega lief voor me zijn geweest maar ook voor alle Lands ervoor. Het was een eer en een genoegen om met jullie ten strijde te trekken. Dank jullie wel.

Spelers bedankt voor het zijn van spelers ter vermaak van mijn figuranten :P maar ook bedankt voor alle gezellige gesprekjes, momenten dat jullie mij aanklampten als SL ipv MSL en alle momenten dat jullie ons daar achterin aan het lachen hebben gekregen ;)

De zwijgende bask voor alle goede zorgen en hulp tijdens dit en voorgaande lands. Jullie zijn geweldig en ik ben blij dat ik de volgende keer naast jullie (bar) mag staan :)

Voor ons als orga was het geweldig om een keer gewoon alle tijd te hebben tijdens de opbouw. Iedereen die heeft mee geholpen bedankt daarvoor.

Toen kwam Franka me halen om te laten zien wat ze gebakken had. Ik dacht leuk wat lekkere cakes maar mijn hemel! Je had een beter altaar gebouwd dan wij (sorry Pat :P) Wat zag dat er mooi uit!

De super speach van Wietse en de pop drank waren geweldig als opening voor het feestje (thanks Frank en Alida voor de pop drank)

Dan meegesleurd worden naar de chocolade fontein ´I´m in heaven I´m in heaven´ :) Thanks Nathalie en Chantal!

Daarna de gezelligheid van het feest. Iedereen bedankt daarvoor het was echt mega super leuk! *kijkt de orga aan ´regel dat eens vaker´ ;) *

Tsja en toen moesten we toch echt weer aan het werk. We zaten er te relaxt bij aan het begin wat nieuw was voor ons maar het liep allemaal flex.
Daarvoor bedank ik mijn mede orga en figuranten zonder jullie was het onmogelijk. *Joh*

Van Suus te horen krijgen dat je een mede msl even hartig moet toespreken over een vergeten soepkom. Jaaaaaaaaa dat was gaaf. Thanks Mass voor het vergeten van de soepkom!

Het van Suus mogen aansnijden van de taart. Zo het hoge woord was eruit nu zou ik vast niet gaan huilen bij het tijd-uit praatje....

De maskers die ons moesten voorstellen. Mijn god mijn buik deed pijn van het lachen dit was echt geweldig. Bedankt Rem en de papieren mede orga!

Thanks Rick voor de heerlijk pijnlijke massage. Ik geloof dat mn rug je nu al mist :P

Mass bedankt voor onze momentjes en knuffels. Je bent een geweldige MSL en je hebt het dit weekeind geweldig gedaan. Ik kan met een gerust hart alles aan je overlaten. Je bent klaar om monsterpapa te zijn. Deze oma laat het nu over aan haar zoon :)

Alle figuranten die Mass en mij en mede monsters genoeg hebben laten drinken. Het heeft ons op onze pootjes gehouden. Bedankt!

Mijn laatste Tijd Uit call die niet alleen mijn stem droeg maar ook de emoties erachter.

De lieve knuffels toen al meteen daarna traantjes kwamen.

Pieter aka Pele bedankt voor het mooie lied. Ik heb niets mee gekregen van je voorbereidingen en was totaal overrompeld. De traantjes weg knipperen was een grote uitdaging. Je hebt al weer een hart geraakt :)

Mijn mede orga alweer voor het daar zijn waar ik ze nodig had toen ik het even niet meer had.

Regelmatig betrapte ik mezelf op spijt van mn beslissing want het was gewoon geweldig. Echter moet je soms aan je zelf gaan denken en een stapje terug zetten. Want geloof mij als dat niet nodig was geweest dan was ik er nog steeds. Deze orga is geweldig om mee samen te werken en ik ben blij dat ik de bar mag doen zodat er nog steeds een lijntje blijft met Lands in Exile naast gewoon spelen.


Omdat het een groot geweldig weekeind was en het voor mij onmogelijk was om alles te benoemen zeg ik nog een maal: Iedereen bedankt!

Iaedan
Berichten: 85
Lid geworden op: 26-10-2011 21:37

Bericht door Iaedan » 26-03-2012 21:37

Iedereen die mee heeft gedaan om Lands X een groot succes te maken, BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En natuurlijk de leuke, in willekeurige volgorde, goede momenten:
-De donderdag avond
-Idd, hoi-lam die op haar plaat ging
-Rob, die als achmed de zelfmoord-technocraat op onze 27 technocratenhoofden af komt rennen en op het laatste moment een druide spreuk 'gust of wind' vangt van pinky de dwerg notabene, waardoor er geen nuke afging maar wel een boom liet verdwijnen
-Ärger, Capser en Kinap met een hand in de lucht niet langs zien lopen
-Tamar die control restless spirit of iets dergelijks kan, maar elke keer te laat was bij de undead
-Meerdere keren undead van lvl 2, 3 of 4 van de aardbodem laten verdwijnen en door de atmosfeer heen schieten met een destroy undead lvl 9 XD
-Door SL tegen de grond gedrukt worden, waardoor ik bijna met mijn neus grond ging verplaatsen, omdat ik goddelijke genezing in plaatharnas probeerde uit te voeren ;)
-Ärger een succesvol drankje zien brouwen (koningselixer ofzo)
-Ärger een drankje met een mysterieuze steen zien brouwen en de 'boomtakkenbier' zien verdwijnen, maar wel een 13e goddelijke kracht voelen
-Het moment waarop je bedenkt dat je een goede vriend die een klein foutje heeft gemaakt kan proberen te ressen door gebruik te maken van een masker, maar dat DAT eigenlijk geen goed idee is
-Met broeder Isaac praten en dat er tijdens het gesprek een raaf op komt duiken die Isaac neerslaat, ge-grappled wordt door mij, ge-hold-person door de priester van de DC, maar precies te laat, waardoor ik een minuut lang last had van itch op mijn rechter schouder
-En natuurlijk de goede momentjes die ik niet helemaal meer herinner, maar natuurlijk wel weer een onvergetelijk weekend maakten of later gepost worden als ik ze ineens herinner.

Bedankt, SL, monsters, spelers, de zwijgende bask en anderen die ik misschien vergeten ben voor een geweldige lands X.
Iaedan Peacecraft, Chaplain of the Death Company
De zwart/witte Paladijn
Ook wel genezer in plaatpantser

Vivian
Site Admin
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-10-2011 19:46

Bericht door Vivian » 26-03-2012 22:01

En toch nog even een hulde voor een ieder die de bar draaiende heeft gehouden. Hoezee! En mega bedankt hiervoor namens de orga :)


O en Stefan aka Drazhar die het geweldige idee had mij om te kopen met chocolade! 2 maal zelfs :) De IOY staat Stefan :) Mega bedankt!

sasje
Berichten: 117
Lid geworden op: 24-10-2011 21:16

Bericht door sasje » 26-03-2012 23:06

Iedereen: Bedankt!!!! Speciaal bedankje toch uiteraard wel naar Nick voor het spelen van Veranci, en het iedere keer toch maar weer volhouden met zo'n protoge...

mooie momenten:
* De traditie rondom boetedoening uitvoeren. Hans, goaf!!!
* Toetreden tot één van de ridderordes: 'tja... je moet misschien wel iets aan je uiterlijk gaan veranderen, dit straalt niet direct kracht uit.' Hehehehe...
* De momentjes met Jenna (verschillende malen); hoe lang zal het deze keer duren? Volgens mij kunnen we volgende keer gewoon de hele dag weg blijven zonder dat iemand het door heeft :P
* De ruzies met Ci, Davion, Ci, Revis, Isaac, Ci
* Van alles regelen rondom o.a.: artefacten, raven-gedoe en technocraten aanval...
* Het gebed in de tempel en powers mogen uitdelen aan mijn naasten. Netjes gedaan Jannis!
* Isaac die er na twee uur achter komt dat mijn advies misschien meteen al enigszins in de juiste richting kwam.
* Rebecca's ziel terugvinden. Niet lang over nadenken, maar direct overgaan op actie... OC: *slik* IC: gaan!!! Terugkomen en eerst terwijl je nog ligt bij te komen door Rebecca om je nek gevlogen worden en vervolgens door Isaac. Jongens... ruuuuustig aan even... Dank je Mass, het was gaaf! En still... I have a feeling its gonna bite me back later...
* DE BRIEF... en pas na hem vijf keer lezen erachter komen hoe niet-politiek-correct het ding is. Natuurlijk had je lang voor die tijd wel al uitermate politiek correct terug geantwoord. 'Val dood' klonk nog nooit zo netjes (tenminste, niet uit de mond van Elvira).
* Zondag horen dat er oorlog is uitgebroken tussen Guranoom en Astoria. Hierop onmiddelijk een ritueel regelen om contact te zoeken met het thuisfront.
* Gesprek over Raaf, ouderschap en vergeving met Iskandriël (of iets dergelijks, lastige naam hoor).

Speciaal bedankje natuurlijk aan Viv; je weet allang waarom ;)

edit(s):
vergeet nog een momentje;
* een beker cola drinken in de bar en vervolgens op spontane wijze een visioen van de raaf krijgen... *slik* WTF???!?!?!
* Door Luna bestempeld worden als dominant, jup, that's right :P

madjack
Berichten: 108
Lid geworden op: 24-10-2011 22:24

Bericht door madjack » 27-03-2012 01:12

Wederom het kan niet genoeg gezegd worden een super bedankt aan iedereen voor een geweldig evenement.

-de donderdag avond. heerlijk dat feestje.
-je gezicht op bloedserieus zetten nadat de dc komt met we willen een kruidenhandelaar in het spel hebben. En al weten dat dit in het plot staat :P
-met groot vermaak toekijken hoe ze die bitjes aan het vernietigen zijn om die schroeven erin te jassen.
Hoelang duurde die ene balk nou?
Om vervolgens toch maar de boormachine van patrick mee te pakken en het hele ding in no time overeind te gooien.
-als ondode beginnen lekker aan rommelen. Nog eigenlijk zitten en al een nick op je af te zien komen... cure fatal.... en de komende tien minuten niks kunnen doen van het lachen heh. thanks nick!
-geld aftroggelen van spelers door kruiden te verkopen.
-water onder mensen hun snufferd duwen ook al zeggen ze nee.

-een heerlijk rustmomentje bij het vuur in het monsterhok :P

-ook weer al die momentjes zo nu en dan overal waar je weer helemaal dubbel ligt om niks :D

al met al een top weekend.
kan niet wachten tot de volgende lands :D

Joke
Berichten: 11
Lid geworden op: 27-10-2011 16:10

Bericht door Joke » 27-03-2012 10:31

Ik ga ongetwijfeld heel veel vergeten want ik weet eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen. En ik ben verschrikkelijk slecht in namen, ik onthoudt mensen grotendeels op persoonlijkheid, opvallende kenmerken en kleding.

In willekeurige volgorde:

- Feestje! Was heel erg gezellig! :)
- Het eten op de zaterdag met als hoogtepunt de brownies met custard en slagroom.

- Als Technocraat gesplutterd worden met de plothamer.
- Algemeen plotproppen als Luna. "Aaaargh! Het heeft me gewoon de hele middag en een propstok gekost om de spelers de hints te laten vatten."
- Luna en haar extreem kortzichtige kijk op dominantie en leiders. "Minder praten, meer vechten!" "Zij is wel duidelijk de dominante hoor." "Ik vind jou eigenlijk helemaal geen koning. (Sorry Sander! " :wink: )"
- De dwergengroep & spelers het bijna in hun broek zien doen van het angstaanjagende gebrul en dan een "mieuw" uitstoten zodra ze voor mijn neus stonden. Groep: "Er zit hier een heel groot monster!" Luna: "Aaah! Monster! Waar dan?!"
- Open deuren intrappen als Luna.
- Me overal mee bemoeien als Luna. (Volgens mij zou een ander al tig keer ruzie hebben gekregen.)
- Het spel bij de Sirens. Pootjes op de oren van Chi drukken, proberen "gebroken-hart-meneer" weg te trekken (lukt niet) en hem uiteindelijk maar 5 keer met een stok op zijn hoofd slaan. Elvira: "Heb je hem niet te hard geslagen?" Luna: "Nee ik heb hem heel subtiel geslagen"
- Het verhaal dat "gebroken-hart-meneer" vertelde bij de Sirens. Ik heb toch wel even een traantje weg moeten pinken.
- "Ik maak me best wel een beetje zorgen om jou Luna, maar niet tegen de rest zeggen hoor, dan vinden ze me niet stoer meer"

Plaats reactie