LiE X: Beste momenten en bedankjes

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

LiE X: Beste momenten en bedankjes

Bericht door Maurits » 25-03-2012 23:07

Lands in Exile was weer erg goed. Een weekend gevuld met leuke feestjes, leuke mensen, snode gesprekken, goede grappen, lekker weer en nog veel meer!
Bedankt iedereen die hieraan heeft meegeholpen!
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 26-03-2012 10:55

Hear hear!

Ik heb me weer heerlijk uit kunnen leven ;-)
En eindelijk eindelijk eindelijk zijn 'ze' nu ook officieel bij elkaar!

Ik heb met zoveel nieuwe mensen samengewerkt dat ik het niet aandurf om namen te noemen (wat betekent dat ik het OC gewoon niet kan. geheugen, zeef, dat soort dingen. Maar no offence, want het was geweldig, echt!) Iedereen superbedankt!

Beste momentjes op een brakke maandagochtend:

- heerlijk om Jenna en Davion te koppelen door eerst Jenna voor te weken met een verhaaltje over 'je geliefde kwijtraken aan de koppelaarster' en daarna allerlei aanzoeken op haar af te schieten. Dank aan iedereen die daar aan heeft meegewerkt! (Geen idee wat broeder Isaak op de achtergrond nog allemaal gedaan heeft, maar we waren een fantastisch good-cop bad-cop team geloof ik :)

- ook leuk om de barvrouw te proberen te versieren. De dingen die zij in haar vrije tijd allemaal leest, daar krijgt zelfs Pelle rode oortjes (en aanverwante lichamelijke verschijnselen) van. Jammer dat ik die zwarte roos voor andere dingen nodig had, anders had je hem echt gekregen hoor, maar het belang van Hawkspire moest even voorgaan...

- undercover bij aanvallende technocraten aansluiten. Ik had me er iets heel anders bij voorgesteld (more talk, less stabbin') maar het pakte toch fantastisch uit. Ook fantastisch om te zien hoe je spelleiding kunt paaien met uitgepakte chocolade eitjes om ze daarna te vertellen dat er ook een beetje zwarte roos tussen zit ;-))

Sorry voor het 'body-contact' voor alle monsters die ik in mijn enthousiasme wat te ruw heb benaderd.

- geweldig om van die positieve reacties op nieuwe liedjes te krijgen! Dat inspireert tot meer ;-)

- absoluut genoten van 'mijn' koortje. Volgende keer een full-barbershop kwartet? (Dan zal ik ook zorgen voor een minder 'eentonig' stukje (everybody is a critic))

- heerlijk spel rond mijn lieve machtswellustelingetje. Gedeelde smart is dubbele vreugd, liefde van mijn leven ;-) Maar als wij samenzijn vlamt het vuur van Elandra des te hoger!

- OC: oude rotten interviewen om roddels over Viv los te krijgen.

- OC liedjes zingen tot je er bij neervalt op de feestavond.

En nog een laatste keer: Iedereen gefeliciteerd met het 10e lustrum. Geweldig om te zien hoeveel mensen zich de moeite getroost hebben iets bij te dragen aan de feestvreugde.
Old love, new love, I might even sell you true love...

Linda
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-10-2011 09:12

Bericht door Linda » 26-03-2012 14:45

Een dank je wel naar de orga, plotschrijvers, SL's, monsters, NPC's barmensen, Zwijgende Bask en ook de spelers.
Toch ook een speciaal bedankje voor mijn mede A-teamers; Rob en Wendy, het was weer gezellig en tof. Volgende keer weer. ;)

Deze Lands was erg bewogen. Ik heb meer spel gehad met meer spelers dan ooit te voren voor mijn gevoel en me meer met Goden en magie zaken bezig gehouden dan alle Lands die ik al speel bij elkaar opgeteld.


Random leuke momenten:
- Weigeren een raadslid te worden en achteraf horen dat ze zelfs de vergaderstructuur wilde gaan aanpassen zodat ik niet te lang saaie vergaderingen bij zou hoeven wonen. :D

- Samen met Veronique de picknick voor Jenna en Davion organiseren waar ze in alle rust samen kunnen zijn, met als resultaat dat ze zich verloven. (we love it when a plan comes together :P)

-Naar het land van de Fairies gaan en daar een test moeten afleggen en daar als beste uit de bus komen. (like speaking the truth is so difficult for me. ;))

- Het voor onze tent zitten en alle personen die erbij zijn komen zitten en alle gesprekken die gevoerd zijn.

- Bidden in de tempel. Klinkt niet zo bijzonder, maar voor Rebecca is het heel bijzonder om het zo direct te ervaren.

- Het kleine ritueel voor het wapen van Isaac met ons groepje. Het was meer dan dat we ook maar op hoopten.

- Geinfecteerd worden met anti-magie en ook nog eens mijn vermogen toe het spreken van de waarheid verliezen met alle verwarrende gesprekken die erop volgenden.

- Het terug krijgen van het spreken van de waarheid. Het was vrij heftig en gaaf spel.

- de kleine momenten met Pelle

- Les gaan geven in magie en al het gefilosofeer erover. De realisatie dat Rebecca nu een van de meest sterke magiers is die in Hawkspire rondloopt, wil nog steeds niet helemaal doordringen.

Kortom: Het was een geslaagde Lands en ik heb me goed vermaakt ondanks dat ik zondags na tijd-uit het even niet meer zag zitten.

PS: heeft iemand mijn stem gezien? Ik heb hem nog steeds niet terug gevonden.
In Vuur en Vlam

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 26-03-2012 14:51

Linda schreef: - Samen met Veronique de picknick voor Jenna en Davion organiseren waar ze in alle rust samen kunnen zijn, met als resultaat dat ze zich verloven. (we love it when a plan comes together :P)
Ah, dat was het dus :D
Jullie zouden goeie priesteressen van Elandra kunnen worden :P
Old love, new love, I might even sell you true love...

Linda
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-10-2011 09:12

Bericht door Linda » 26-03-2012 14:59

@ Pellegrino: Waar de vrouwelijke intuitie en zachte hand al niet goed voor kan zijn. :D
En: Dream on boy, dream on. :P
In Vuur en Vlam

Balthar Bearclaw
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-11-2011 23:04

Bericht door Balthar Bearclaw » 26-03-2012 16:06

Beste momenten van lands:

- Dat awkward moment dat er op je karakter sheet staat stroming magie (maskers) achteraf een foutje in de communicatie met de uitcheck vorig evenement. (woehoe! kans op overleven is verdubbeld)

- Een voor de afwisseling bijzonder goede en succesvolle samenwerking tussen de reviss en de DC
- bij een toernooi aan komen lopen, gevraagd worden als invaller en vervolgens ineens een finale ronde moeten vechten o_O
- Eindelijk een tarotmeester gevonden die me iets kon leren voordat hij/zij doodging/de tijd uit was/de NPC vuurmeester verdween.
- Het almachtig oog van fred!
- Proberen te praten met de Arcane Dawn mensen, maar elke 2 minuten weg worden geroepen naar de frontlinie.
- Een kudde dwergen geholpen die bang bleken te zijn voor een gewond, ongevaarlijk katje..
- Een serieus dreigement eindelijk een keer IC waar mogen maken :)
- Het moment dat je 2 keer mana levert aan een ritueel, de eerste keer de ritualist spontaan ontploft, en de 2e keer een kudde banshees op je af komt.
- Het moment daarna, waarop je je toch even af gaat vragen of je niet toevallig besmet bent met antimagie of iets dergelijks, om vervolgens tot de conclusie te komen dat de ritualist gefaalt heeft.
when in doubt... shoot it again!

Balthar Bearclaw, Warmaster of Death Company
(de yheti)

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 26-03-2012 16:09

Linda schreef:@ Pellegrino: Waar de vrouwelijke intuitie en zachte hand al niet goed voor kan zijn. :D
En: Dream on boy, dream on. :P
@Rebecca: een zachte hand werkt des te beter als iemand eerst een beetje ruw behandeld is, he :twisted:
Old love, new love, I might even sell you true love...

Linda
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-10-2011 09:12

Bericht door Linda » 26-03-2012 16:14

@ Pelle: vooruit je mag ook een beetje eer hebben voor het grove voorwerk. :P
In Vuur en Vlam

drazhar
Berichten: 147
Lid geworden op: 28-10-2011 19:59

Bericht door drazhar » 26-03-2012 16:29

- beginnen met het idee dat er niet zoveel plot om je heen draait en vervolgens het hele weekend van hot naar het rent.

- vrijdag beginnen met een ritueel voor Seth om vervolgens bij de ijzeren boom met een aura van dood een ritueel op te starten en dan keihard te platteren en door 3 healers te moeten worden gehealt (Casper de morraatz,iaedan en eldanar) terwijl ze dubbele mana moeten gebruiken.

- de volgende dag tot raadslid worden benoemt.

- mensen mana zien geven voor een ritueel om hawkspire te beschermen. bij de cirkel als enigs te staan en vervolgens een zeis ritueel te zien gebeuren en 3 banshees met lvl VIJF (goblin manier) te zien komen.

- door een persoon worden gevraagt naar of ik meer magie wil en daar ja op zeggen met voorwaarde dat er geen andere voorwaarde is. vervolgens achter hem aan lopen en vlak buiten het rift toch nee zeggen. en dan door hem een antimagie focus worden geinplementeerd. vervolgens weglopen van van xavier horen dat hij diep in de problemen zit, maar ik nog erger.

luminosar
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-03-2012 10:49

Bericht door luminosar » 26-03-2012 17:04

Nou ook ik zal als nieuweling even mijn topmomenten opnoemen:

-als Grunk (de orc) met het gropje uit de portal komen lopen naar het kamp, om aldaar een hoop diepe zuchten te horen bij het zien van Smiley. om vervolgens in het toernooi tegenover een speler met een zwaardje te staan. heerlijke match.
-Als metal golem te shapechangen en de spelers die al vloekend mij aan zien komen lopen. om vervolgens vrolijk gesummoned te worden en technocraten te hoeken.
-het vele sparren en de berg lol met mede nieuweling Casper :) het was top! VIJF! SHANK!
-maar by far mijn hoogtepunt: ... de warme manier van welkom geheten worden en geaccepteerd worden in een geheel nieuwe groep. in mijn opgen alleen maar goede mensen die lol willen hebben.

Tot de volgende keer, dan kom ik weer monsteren :)
Greets, Thomas

Plaats reactie