LiE X: Beste momenten en bedankjes

Grumblin
Berichten: 38
Lid geworden op: 25-10-2011 11:38

Bericht door Grumblin » 27-03-2012 15:22

Ugh!.. Zwaar berkouben en grieberig, en stem nóg naar de klot'n..

That being said... leuke/mooie momenten...

- Feestje donderdag, en vooral de "geschiedenis van Lands in 10 minuten zoals gezien door de ogen van de Anderen".. Hilarisch :D
- The Royal Suite in het monsterslaaphok. En alle andere Rood! Blauw! Nee! grappen tussendoor. :wink:
- Drie succesvolle Ontmaagdingen. Dank aan alle monsters en spelers die de nieuwelingen zich helemaal thuis hebben laten voelen.
- ROOOOAAWWRR!!!! Roooaaaawrr!!! rooawrr!..... *mew?!* :P
- Snoo~de Zeisritualistnecromancer spelen.
- Drow slaaf spelen, en erop staan dat je een slaaf WEL! aan de afwas kan zetten.
- Een zuivere playerkill mislopen door een...Kopje Thee... :cry:
- Tegelijkertijd met een Hoop Bla spelers zover krijgen dat ze hun laatste restje Mana schenken aan een "Ritueel ter Bescherming Van Hawkspire". :twisted:
- Raise Mass Unliving level VIJ~F !
- Create Water in da Face!! 8)
- Final Call voor MonsterMama Viv.. Boys Don't Cry... They don't!! Gewoon stof in m'n ogen. :oops:
Helm2, mcOzz, Ulrich Leopold IV van Hawkspire, Aelbrecht schout van Zealshire, Viezerick, Groo~ver, Al'Wahid.
En bovenal 500x *splut* als Madame Vivian's Freak.

Amber
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2011 20:22

Bericht door Amber » 27-03-2012 21:04

Bedankt allemaal voor weer een onwijs geslaagde lands!
Bedankt mede orga leden voor het weer voor elkaar krijgen om een lands te draaien.
Bedankt NPC's voor weer jullie uit te sloven om het geschreven plot tot uitwerking te brengen.
Bedankt spelers voor het spel wat ik heb mogen aanschouwen.

Heb vele mooie momentjes teveel om op te schrijven. kortom heel lands was gewoon mooi!
cliché ik weet het. :P

Dudly
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-03-2012 08:42

Bericht door Dudly » 28-03-2012 19:18

Moet zeggen als een van de ontmaagdingen heb ik me nog nooit zo welkom gevoeld als in het monsterhok.
dit is ook de reden dat ik er volgende keer weer bij probeer te zijn.
Mijn beste moment is toen ik op me snufferd in het zand viel tijdens een erg tactisch terugtrekking net toen ik geraakt ben door een pijl en een speler naar me toe rende en eff oc vertelt met dat was epic man geweldig hoe jij neer ging mijn enige antwoord was ja maar au denk niet dat ik weer kan opstaan.
verder moet ik zeggen dat een goede vriendin na het horen van hoe geweldig het wel niet was uit eindelijk op woensdag zei ik weet het nu wel

Plaats reactie