Situatie in Zealshire

Hier kan de raad rustig zaken doorspreken.
Plaats reactie
Lanzaned
Berichten: 63
Lid geworden op: 24-10-2011 20:59

Situatie in Zealshire

Bericht door Lanzaned » 11-11-2011 13:43

Het is anderen misschien ontgaan in de drukte die we hebben gehad, maar er was laatst een oud-strijder uit Zealshire hier. Deze man kwam polshoogte nemen of er hier in Hawkspire weer domme dingen werden uitgehaald.

Dit omdat er in Zealshire een rood iemand de omgeving op ernstige wijze onveilig maakt. Gareth dacht dat dit War zou zijn, maar daar twijfel ik aan gezien informatie die ik later heb gekregen.

De situatie in Zealshire schijnt zeer ernstig te zijn en zowel Elvira als ik zijn van mening dat het verstandig zou zijn om een delegatie vanuit Hawkspire naar Zealshire te sturen om daar zelf ons licht op te steken en om te kijken hoe wij Zealshire kunnen bijstaan.

Voor de details raad ik u allen aan om contact op te nemen met Elvira, zij heeft het meeste met deze strijder gesproken en is beter op de hoogte van het hoe, wat en waar. Ik vond het wel nodig om deze zaak aanhangig te maken. Wij zouden niet willen dat Zijne Majesteit in deze toch al lastige tijden nog meer problemen het hoofd moet bieden.
Veranci Fonseca da Cruz
Jonker van het huis Moreira da Neve
Raadslid en Adviseur van Zijne Koninklijke Hoogheid Davion aangaande volksgezondheid.

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 12-11-2011 00:11

Ah, dat klinkt als die magier die uit het rift kwam en toen op onschuldige kinderen die ook uit het rift kwamen zijn frustraties ging botvieren. Het leek toen echter niet zo'n gevaarlijk type voor ons...
Old love, new love, I might even sell you true love...

Rode Tiwaz
Berichten: 43
Lid geworden op: 25-10-2011 12:47

Bericht door Rode Tiwaz » 12-11-2011 19:40

Magie en het Rift gaan mijn kennis te boven. Maar als jullie kunnen bepalen wie er voor dat deel op onderzoek uit moet gaan, dan kan ik kijken of we die groep nog meer bescherming nodig heeft.

En die daarna regelen.

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 13-11-2011 10:05

Nee, dat was het werk van Gareth...

Een pijnlijke stilte

Maar die leek in Rebecca een waardig opvolger te zien.
Old love, new love, I might even sell you true love...

Lanzaned
Berichten: 63
Lid geworden op: 24-10-2011 20:59

Bericht door Lanzaned » 15-11-2011 22:42

Dat klopt inderdaad heer Pellegrino. Naar ik begreep heeft Gareth veel van zijn informatie gedeeld met vrouwe Rebecca en vrouwe Elvira. En ik weet dat Elvira een aantal weken terug ook een aanvaring had met iemand uit het Rift.

Misschien dat die situaties met elkaar te maken hebben?
Veranci Fonseca da Cruz
Jonker van het huis Moreira da Neve
Raadslid en Adviseur van Zijne Koninklijke Hoogheid Davion aangaande volksgezondheid.

Plaats reactie