Ik ben:

Mrs Wampire
Berichten: 78
Lid geworden op: 25-10-2011 06:32

Bericht door Mrs Wampire » 26-02-2012 19:02

Nou vooruit ik ook ff dan.

Ik ben Lianne en ik ben begonnen met larpen bij de Hafk Hessar in Breda.
Naar de Gathering in de UK geweest( heb daar nog steeds veel profijt van.....als in een lekkere warme bont mantel)
Daarna een paar jaar ertussen uit geweest onder het mom van de kids zijn nog zo klein.
Nadat Peter een paar evenementen steeds groener thuis kwam is het weer gaan kriebelen en dus weer begonnen.
Op LANDS ben ik begonnen als speler, maar kon niet in mijn rol komen en dus maar gaan monsteren( met alle voordelen van dien)
De afgelopen 2 evenementen ben ik groen gegaan wat per definitie al voor veel lol en ergernissen van medespelers staat.
Nu gaan we weer lekker monsteren.

Frigg
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-01-2012 11:56

Bericht door Frigg » 05-04-2012 07:59

Hey,

Mijn naam is Kim, ik ben ondertussen alweer 29 jaar en ik woon samen met Christian (Mortimer) in Apeldoorn. Ons huisgenootje is zwart/wit (geen magiër of ritualist), miauwt en luistert naar de naam Loki.
Ik ben 6 jaar geleden begonnen met larpen bij Symbols. Op dit moment ben ik te vinden bij Lands in Exile (Frigg de goblin), Legendfalls (Arifa de wildling) en Ravenskeep ( Juniper de vos). En dit bevalt me prima.
Ik doe af een toe een poging tot kleding maken maar dat faalt nog wel eens. Daarom zoek ik wat vaker oude bestaande kledingstukken uit en ik probeer ze samen te voegen als nieuw kostuum.
Ik kan mij ook verschrikkelijk goed vinden in Joke. Ik voel me vaak erg ongemakkelijk en onzeker(zowel IC als OC) waardoor ik vaak niet zo goed weet wat ik moet zeggen of hoe ik moet reageren. Van nature ben ik ook verlegen en wat rustiger, en dat is ook niet persoonlijk :)

Groetjes van Kim!
"Green is not a colour, it's a state of mind"
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet"

aaltjeida
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-10-2011 19:54

Voorstellen

Bericht door aaltjeida » 13-07-2012 16:46

Hoi dan doe ik ook wel mee,

Mijn naam is Alida, ik ben 28 en woon sinds deze maand weer in Groningen, speel al een tijdje mee op lands, Character Tamar (klein meisje blauwe jurk)
zit bij de Ragnatela familie.

tot komende lands

Grumblin
Berichten: 38
Lid geworden op: 25-10-2011 11:38

Bericht door Grumblin » 23-07-2012 14:04

Hmmm.. In het kader van Werkvermijding... :wink:

Mijn naam is Bart, ik ben bij de volgende Lands 44 jaar en in tegenstelling tot Maurits ben ik van mening dat Rood de enige juiste kleur is. :P

Ik ben ooit eens in het verschijnsel LARP gerold in 1988, en ben sindsdien in verschillende vormen altijd wel zo'n beetje met de hele hobby nationaal en internationaal bezig geweest als speler, monster, NPC, spelleiding, organisator, en algemeen klusjesman bij verschillende clubs en evenementen.
Het is mogelijk dat sommige mensen me daarom de bijnaam "Larposaurus Rex" hebben gegeven. 8)

Momenteel houdt ik mij bezig met Spelertjes Vervelen als monster bij Lands en LF, terwijl ik ondertussen bezig ben in Dordrecht mijn eigen leger kanonnenv...errrmmm trouwe volgelingen op te zetten.

Op Lands kun je me meestal vinden bij/als de wapencheck en ben ik meestal bezig een manier te vinden om voor de nieuwelingen een veilig vechten/basistraining in het donker te doen zonder het idee van "veilig vechten" al teveel geweld aan te doen terwijl de monsterspelleiding me *nu* wil hebben omdat het Plot al loopt en ik nodig ben voor....
Ahhh the joys of monstering... :P
Helm2, mcOzz, Ulrich Leopold IV van Hawkspire, Aelbrecht schout van Zealshire, Viezerick, Groo~ver, Al'Wahid.
En bovenal 500x *splut* als Madame Vivian's Freak.

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 23-07-2012 19:19

Grumblin schreef:ben ik van mening dat Rood de enige juiste kleur is. :P
LEUGENAAR!!! Rood is absoluut niet de juiste kleur!!!!
Grumblin schreef:Het is mogelijk dat sommige mensen me daarom de bijnaam "Larposaurus Rex" hebben gegeven. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=P-EgHFsVtMw
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Mrs Wampire
Berichten: 78
Lid geworden op: 25-10-2011 06:32

Bericht door Mrs Wampire » 06-08-2012 05:26

F#cking Briljant
Hoe krijgt je t gevonden :twisted:

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 07-08-2012 00:32

Geloof het of niet, maar ik kijk Glee :p
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Kinap
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-10-2011 14:32

Bericht door Kinap » 08-08-2012 13:57

maurits ik geloof het niet.

madjack
Berichten: 108
Lid geworden op: 24-10-2011 22:24

Bericht door madjack » 09-08-2012 13:56

ik ook niet

Maurits
Berichten: 140
Lid geworden op: 24-10-2011 20:28

Bericht door Maurits » 15-08-2012 18:48

Moeten jullie zelf weten :)
Greenthings
Maurits


Monster Meubilair

Plaats reactie