Gewapende groepen in de omgeving

Hier kan de raad rustig zaken doorspreken.
Plaats reactie
Rode Tiwaz
Berichten: 43
Lid geworden op: 25-10-2011 12:47

Gewapende groepen in de omgeving

Bericht door Rode Tiwaz » 28-10-2011 15:24

We hebben in en om Hawkspire een stel gewapende groepen Ik denk dat het belangrijk is om hier een extra oogje op te houden.
- De technocraten: ze zijn hier zonder toestemming Van Heer Davion, zonder dat ze van plan zijn om zich aan onze wetten te houden en gezien de informatie die we hebben zijn ze kwaad van plan. Wat mij betreft moeten ze zo snel mogelijk weg hier, ik zie helaas geen andere optie dan een aanval.

- De Death Company: Ze zijn hier met toestemming van Heer Davion om hier tijdelijk te zijn. Na de fouten die ze enkele weken geleden hebben gemaakt heb ik ze op zijn verzoek in de hand genomen. Ze functioneren nu als een (onbetaalde) militia ter verdediging van Hawkspire, en verschillende leden hebben bewezen dat ze zeer goed werk leveren. Ze houden zich aan onze wetten en behandelen iedereen met respect. Gezien het bovenstaande zou ik graag zien dat ze zich hier permanent vestigen.

- De Reavens: Ze hebben een paar weken geleden toestemming gekregen om hier tijdelijk te blijven. Helaas bleek bij hun poging om terug te keren naar hun eigen gebied dat de ijsvlakte die ze overgestoken waren ondertussen gesmolten is. Dus ze zijn hier terug gekeerd. Ze hebben in de afgelopen dagen geprobeerd een stuk van het grondgebied van Hawkspire in te nemen en claimden dat hier hun eigen wetten gelde. In mijn ogen is dit een duidelijk teken van gebrek aan respect voor heer Davion. Verder hebben ze mij duidelijk gemaakt dat ze een gebrek aan respect hebben voor de functie van Schout en de wet van Hawkspire. Mij persoonlijk hebben ze beschuldigd van liegen, en het schijnt dat ze achter mijn rug nog wel meer gezegd en gedreigd hebben. Ik weet zeker dat ik mijn persoonlijke gevoelens opzij kan zetten om in naam van Salor recht te spreken als dat nodig is. Ik weet alleen niet of zij mijn besluit kunnen aanvaarden. Mocht er daarom iets gebeuren dat op hun betrekking heeft en heer Davion nog niet beter zijn dan zal ik de zaak aan de hele raad voorleggen. Voor de rust in Hawkspire zou ik ze liever vandaag dan morgen zien vertrekken, alleen met deze onzekere tijden kunnen wij zo'n groep ervaren strijders slecht missen.

Pellegrino
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-10-2011 13:46

Bericht door Pellegrino » 03-11-2011 10:15

Pellegrino met een brede grijns:

Nou, da's dan opgelost!

Als de Reevis willen blijven zullen ze hun loyaliteit aan Davion moeten tonen en de Technocraten uit hun kamp moeten kloppen. Lukt ze dat, dan mogen ze die kampplek innemen, lukt ze dat niet of willen ze dat niet, dan kunnen ze met het eerstvolgende portaal vertrekken. Simpel toch?

Als geste kunnen we de DC vragen om hen terzijde te staan, natuurlijk.

En als ze in het kamp van de Technocraten gaan zitten, is het misschien niet onredelijk om met ze te onderhandelen over welke van hun eigen wetten er binnen hun kamp van toepassing zijn en op wie.
Old love, new love, I might even sell you true love...

Plaats reactie